Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-19, 21:10   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger filmtips til 12-års jentebursdag

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Jentungen på 11 så akkurat Rutete ninja, og syns den var veldig morsom.

Jeg så den sammen 13 åringens klasse som en del av avslutningen av 7. klasse. Jeg synes filmen var helt horribel, og jeg er sjeleglad for at jeg ikke hadde vært med å bestemme at de skulle se de. Hadde jeg valgt den som film i bursdag til eget barn hadde jeg måttet sende en beklagelse til alle foreldrene i etterkant. Den var morsom for meg på en måte, men det var grovt språk og handlingen var ikke spesielt hyggelig. Jeg må legge til at jeg ikke har sett Terkel i knipe som vel er samme type film, men både jeg og en annen mamma som var med for en annen klasse var helt sjokkert der vi satt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat