Tråd: Black Friday
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-18, 20:09   #60
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black Friday

Jeg er som mange andre ikke så glad i konseptet, og jeg prøver å begrense forbruk generelt, men vi har allikevel handla en god del i dag. Mannen og jeg har ønska oss en bestemt kaffemaskin i snart to år, og planen var å kjøpe den i julegave til hverandre. Den var satt ned 2000 kr i dag, så den har mannen bestilt. Jeg har kjøpt meg vintersko, som jeg måtte hatt uansett, men fikk 300 kr billigere. Jeg har også fått noen hundrelapper i rabatt på kalendergaver til ungene - også ting vi uansett hadde kjøpt (pokemonkort og Harry Potter-legofigurer til tre stykker, så langt 69 kalenderluker til 500 kr). Jeg blei i grunnen litt overraska over den rabatten, for jeg hadde glemt hele Black Friday... Jeg får ikke reklame verken på e-post, SMS eller i postkassa, så jeg har kun fått det med meg via Facebook og skilt utenfor butikkene. Jammen var det ikke nedsatte priser i lekebutikken også.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat