Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-10, 22:50   #100
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Denne er jeg spent på jussen i

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg vet ikke at de gikk mot ham og angrep ham med noen øks. Selv faren har ikke sagt dette? Faren sier at det var han som angrep da han så en mann med øks såvidt jeg kunne skjønne?

Om man skal inn i et hus halv to på natta så er øks et ok redskap å få hull i en dør med. Mye mulig de hadde tenkt å klinke øksa i faren sin også for alt jeg vet, men de gjorde nå ikke det da.

Jeg ble nemlig ikke så sikker på om den øksen faktisk først og fremst var et våpen i denne sammenhengen.

"Jeg satte meg foran PC-en for å slappe av og surfe på nettet. Plutselig sto fire menn i rommet - en av dem med løftet øks. De gikk til direkte angrep på meg, forteller 47-åringen."

Fra Dagbladet.

Det vi vet:
-Det er en barnefordelingssak med store uenigheter.
-7 stykker brøt seg inn, banket opp faren og tok med seg jentene.

Det vi ikke vet noe om:
-Faren er en voldelig drittsekk som har banket opp barna.
-Moren er en manipulerende psykopat som har lurt flere i familien til å hente barna med vold.

Begge de scenarioene der er like sannsynlige/usannsynlige ut ifra det som har stått i avisen. Vi vet rett og slett ikke noe om det, ihvertfall utifra det som jeg greier og finne i tabloidpressen. Vi er fryktelig bastante her med liten info.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat