Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-20, 16:20   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brunsnegler! Æsj! Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Det går opp og ned årlig, jeg orker ikke drepe de. Min innsats er derfor planter som de ikke liker. Roser, lavendel. Mye annet spises opp. Man blir drittlei.

Samme her. Jeg orker ikke plukke og styre, så har stauder og busker sneglene ikke tar i det meste av hagen. Sommerblomster likeså, med unntak av kasser og krukker på vegg og balkonger.

Prøvde jordbær i år, men det fungerte dårlig pga snegler. Neste år kommer jeg til å gruse rundt jordbærplantene, og hvis det ikke hjelper så blir det stauder i jordbærbeddene også.

Vær og temperaturer året gjennom påvirker antall snegler betraktelig, og i år er det perfekt med en fuktig sommer etter den milde vinteren.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 28-07-20 kl 17:52.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat