Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-20, 11:52   #733
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Nå er det Love Actually tid for meg, alene.
Etter en beintøff uke, og høst forsåvidt er det såvidt jeg henger sammen og trenger en skikkelig feel good film nå, alene.
Og med rødvin til.

Håper det fungerte godt!

Jeg måtte humre litt av det der, for på torsdag hadde jeg en rant om noe av det samme. Jeg er sliten, henger nesten ikke sammen og trenger noe hyggelig å gjøre. Men tror du ungene ville se Love Actually med meg? Jeg blånekter nemlig å se den alene.

I dag skal jeg busse avgårde for å skaffe juletre. Har blinket meg ut en avgang med færrest mulig folk.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat