Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-19, 16:26   #58
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er kjerringa mot strømmen. Siden du spør: Jeg hadde syns det var litt merkelig å få en julegave med firmalogo på. Ikke at jeg hadde syns det var galt, men jeg hadde nok tenkt at mottakers motivasjon ikke først og fremst hadde vært å glede meg, men heller bare å få gitt bort noe som man tilfeldigvis hadde for hånden eller ikke trengte/ville ha selv.

Å få noe som virkelig, virkelig er midt i blinken, er noe annet. Da er firmalogo underordnet.

Enig. Hvis jeg ønsket meg og trengte en lommekniv, ville det vært en super gave, med eller uten logo. Å få noe jeg jeg verken trenger eller ønsker meg- med firmalogoen til svogeren min på, sier bare "yes, nå ble vi kvitt dette, og sparte penger på julegaven din i tillegg!"

rine er ikke aktiv   Svar med sitat