Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-19, 12:46   #57
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Jeg var på vei til å regifte en firmagave en gang. Det var en Bodum presskanne/termokopp, som jeg hadde fra før, og fikk maken i gave fra Manpower. Jeg åpnet den for å sjekke at den var ok, og oppdaget at det stod Manpower på den, med tydelig logo. Da droppet jeg å gi den, og fant noe annet i stedet, for det ble så tydelig at jeg ikke hadde kjøpt en gave med tanke på den personen, men bare tatt noe jeg hadde liggende. Så jeg ville tydeligvis ikke gjort det.

Mulig jeg hadde tenkt annerledes nå, dette er noen år siden, og jeg har blitt mye mer bevisst på slike ting nå enn jeg var tidligere, og føler at mentaliteten blant folk flest også har endret seg litt. Men det hadde vært avhengig av hvem som skulle få den, jeg ville ikke gitt den til hvem som helst. Vi har ofte fått firmagaver som ekstragaver da, men det har ikke vært regifting, det har vært profileringsartikler fra arbeidsplassen til giveren. Har en hel masse greier fra Hedmark Fylkeskommune for eksempel, som vi har fått som tilleggsgaver, men det er fra en som jobber der.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat