Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-19, 10:17   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regifte gaver med firmalogo?

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Jeg synes det er bedre om dere tar med dere salt/pepperkverna ferdig fylt med salt og pepper når dere drar på besøk på hytta og sier at: "Vi har disse som vi ikke bruke, de kan komme godt med her" og plassere dem på spisebordet når det dekkes på til måltid. Jeg ville ikke gitt noe med firmalogo på i gave.

Akkurat foreldrene mine, som vi kjenner godt, og som vi skal feire julaften med, takler veldig godt en pepperkvern med merkelapp «til hytta» på i tillegg til de andre gavene de får. Ville ikke gjort det til hvem som helst.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat