Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-19, 14:57   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya-festivalen 2019

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Det høres ut som å rime med mitt inntrykk, heldigvis. Hvordan er kontrollen med at de under 18 ikke får kjøpe/drikke alkohol? Er den reell eller er det lett for dem å få drikke fra noen over 18? (Beklager at jeg kupper tråden med litt spesifikke spørsmål, de kan eventuelt flyttes til en egen tråd hvis det blir avsporende for hovedhensikten. )

De under 18 får et annet armbånd sånn at det synes at de er under 18. Men hvis de har venner over 18 som kjøper øl til dem, så tror jeg ingen sjekker hvem som faktisk drikker ølen. Jeg går jo og kjøper en sånn 5'er til hele vennegjengen. Nå er de fleste av vennene mine passert 40, men det er ingen som spør hvem som skal ha hver av dem, nei.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat