Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-06, 22:26   #41
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg ler så jeg besvimer av LilleLeos pizzaboller.

Her også, og Kristins brownies som ikke ville ut av langpannen selv etter såpevannsanngrepet.


Vi hadde bedt 10 stk på bacalao. Mannen hadde kjøpt tørrfisk og de ble satt til utvanning dagen før, i en bolle i oppvaskkummen med drypp fra kranen. Før leggetid så skulle jeg bare skylle noe i kummen og tok bollen opp. Satte den så ned igjen og satte kranen til å dryppe igjen. Neste morgen våkner jeg av at mannen skriker og bærer seg på kjøkkenet. Jeg hadde glemt å sette kranen på kaldt igjen så all fisken var ødelagt. Heldigvis fant jeg en butikk med ferdig utvannet fisk så kveldens middag ble ihvertfall reddet. Mannen sluttet ihvertfall med denne dryppeutvanningen etter denne hendelsen.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat