Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-07, 19:14   #48
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

jeg klarer ikke forstå at folk henger seg opp i dette her...
hun er en person med egne meninger å hun kan tro på akkurat hva hun vil for meg..

skal vi begynne å forby folk å si meningene sine?
trodde vi levde i 2007 jeg...

go märta

Om Märtha er opptatt av engler og snakker med hester avgjør ikke kvaliteten på livet mitt akkurat, men jeg må si at prinsippet er litt viktig for meg uansett. Som kongen er f.eks den norske kirkes høyeste beskytter - Å ta kontakt med engeler er ikke forenelig med kristen tro.

kongefamilien kan ikke gå ut med sine politiske meninger - og ei heller sine religiøse meninger. - ergo: bli kvitt hele skiten! (kongehuset that is)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat