Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-20, 07:07   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du komplimenter til fremmede folk?

Ja, det gjør jeg av og til, og jeg har opplevd det mange ganger selv. Det er jo veldig hyggelig med et uventet kompliment.

(Da faren min levde og var på sykehjem, var det et lett sted å bli sett på som ung og vakker forresten, også for oss over 50. Husker jeg fikk et litt nytt perspektiv på alder da en av de gamle damene tok tak i armen min, stirret meg inn i ansiktet og sa: «Å! Du var så ung og fin! Akkurat som dattera mi!» (Datteren hennes kan umulig ha vært noe særlig under 50 hun heller, med en mor over 90). Det var litt rørende.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat