Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-20, 00:11   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du komplimenter til fremmede folk?

My, hjemmestrikkede gensere, ja! Det kommenterer folk ofte. Nå går jeg sjelden i genser da, men de få gangene det skjer, sier alltid noen noe.

Apropos fulle menn. Fikk en gang i fjor noe jeg fremdeles er usikker på om var et kompliment eller et litt ubehagelig me too-øyeblikk da jeg gikk (nokså ustelt) i tight treningstøy og sekk i sentrum en tirsdag morgen kl 10. Jeg strente over torget da fire fulle menn sjanglet bak meg. Så hører jeg mann 1, kjempehøyt:
-Fy faen! Hvordan er det mulig å være så stram når man er sånn 40-50 år?
Mann 2 snøvler noe jeg ikke hører.
Mann 1: -Ja, men herregud, se på hu da! Hvor gammal tror du hu er?

Jeg veksler fremdeles mellom å le, være smigret og å bli forbanna...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat