Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-20, 00:06   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du komplimenter til fremmede folk?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg kan på en måte forstå det, tror jeg. Jeg kan synes det er veldig ubehagelig å bli «vurdert» i enkelte situasjoner. Det er noen få mennesker som har den effekten på meg, at jeg føler meg vurdert, liksom. Men det er folk jeg kjenner, og som jeg ikke liker å treffe på en dårlig dag.

Kompliment for at jeg har gått ned i vekt gir meg den følelsen. Et ubehag ved at noen har studert kroppen min ... selv om det er godt ment, selv om jeg har strevd for å gå ned i vekt, og selv om jeg er mer fornøyd med meg selv når jeg har greid det. Men jeg liker bare ikke at folk ser og kommenterer det. Litt rart kanskje. Andre ting har jeg ingen problemer med at folk gir meg kompliment for. Særlig ikke genserne som mamma har strikket til meg, det er jo bare hyggelig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat