Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-18, 18:53   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil med piggdekk??

Jeg syns ikke enkeltpersoner trenger å stå til ansvar for statens mål med insentiver. Jeg syns man har lov til å ta i mot kontantstøtte og bruke den til å betale dagmamma, ta ut felles ferie i pappapermisjonen og jeg syns man kan kjøpe statssubsidiert Tesla og sette piggdekk på den. Det må være opp til den enkelte å benytte seg av de statlige subsidiene som finnes (lovlig), uten å nødvendigvis støtte de politiske føringene som ligger bak subsidiene.

En helt annen sak er at jeg ikke syns folk skal sette piggdekk på noen bil når man bor i by, og piggdekkavgiften kunne godt vært vesentlig høyere, for min del.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat