Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-14, 13:08   #12
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "de som ... reiser seg"

Jeg synes det der høres ut som en av de minst kleine tingene man kan gjøre i en slik setting. Men jeg har hørt folk som synes det er kjipt å måtte "stå fram" for alle som ugift eller barnløs. Merkelig nok finnes det folk som tror man er mer vellykket om man har mann og barn enn om man ikke har det, og som derfor gruer seg til å gå på gjenforeningsfester. Jeg har aldri "målt" folks vellykkethet etter hvor mange barn eller partnere de har, så for meg er sånt litt rart, men jeg har venninner som jeg vet tenker sånn og som derfor ikke stiller på gjenforeningsfester. Poenget: Kanskje noen i forsamlingen synes det er kleint.
Elinblus forslag var morsomt, og det gjør det mindre kleint. Synes jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat