Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-12, 12:08   #774
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Jeg må innrømme at jeg ikke helt forstår problemstillingen. Hjemme hos oss er det ikke slik at min jente (som blir skolebarn til neste år) har fritt tilgjengelig sjokolade liggende rundt i huset som hun bare kan dytte i matboksen. Ikke har 16-åringen slik sjokolade fritt tilgjengelig til å putte i sin matboks heller, egentlig. Om hun på 16 velger å kjøpe seg godter som hun spiser på skolen, så er det ikke så mye jeg verken kan eller egentlig vil gjøre med det, annet enn å snakke om hvor usunt slikt er.

Hvis ungene får tak i godter - hvor stor er egentlig forskjellen på at de har det i matboksen eller at de spiser det i skjul i et friminutt? Er ikke problemstillingen om de får tak i godteriet, ikke hva man anser for OK eller ei i matboksen?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat