Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-08, 11:14   #40
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Kresne" unger og usunn mat

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi serverer ikke usunn mat "isteden" heller. Vi serverer helt normal middagsmat. Men jeg syns at et par ganger i uka skal det være noe han virkelig gleder seg til å spise, slik som f. eks. pølser, fiskegrateng, annen farsemat og grøt.

Jeg bytter ofte ut wienerpølsene med ordentlige kjøttpøsler fra slakteren, fiskegratengen har jeg begynt å lage selv og jeg sniker inn så mange grønnsaker som mulig. Men jeg er adskillig mer ydmyk i forhold til problemet med kresne unger enn jeg var før.

Vi fokuserer heller ikke så mye på det, men det er slitsomt allikevel. Jeg vil at han skal smake på alt, så sant jeg ikke vet at han ikke liker det, da slipper han å smake også. Jeg tvinger ikke i ham paprika liksom. Han får forsyne seg selv, vi blander ikke sammen maten og han bestemmer selv når han er mett.

Tvang er barnemishandling, for å bruke det ordet. Av og til lesser hun opp til seg selv også, tar godt i, men det ligger igjen urørt. Jeg har med årene lært meg å senke skuldrene og bare si -OK. Heldigvis elsker hun frukt, og spiser gjerne ti om dagen, så når hun går sulten fra middagsbordet, fråtser hun i fruktskålen i stedet.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat