Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-20, 09:55   #24
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Jeg har vært veldig fornøyd med Change. Både servicen og BH-ene. Men jeg har absolutt ingen problemer med at de "joiner meg" i prøverommene. Det at eksperter kan vurdere passform, synes jeg er fordelen med å handle i spesialbutikk og jeg må ærlig innrømme at BH-ene jeg har endt opp med etter veiledning, passer langt bedre enn de jeg sånn i utgangspunktet hadde valgt ut selv. Det eneste jeg ikke liker, er at de alltid insisterer på at man skal velge mye smalere omkrets enn det man ønsker. Jeg vil IKKE ha en BH omkrets som gjør at jeg får hud som "klemmes sammen" og vil i alle fall ha 5 cm større omkrets enn de i butikken i utgangspunktet mener, men det sier jeg bare fra om og går ned i cup. De vil at jeg skal ha 65DD, selv er jeg mest fornøyd med 70D. Før jeg kom inn i en sånn butikk for første gang, trodde jeg at jeg var 75B. Der tok jeg feil, gitt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat