Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-18, 08:51   #10
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferdigstekte glutenfrie (og melkefrie) vafler

Tusen takk for tips alle sammen! Dette er ei jente som kommer fra en ganske ressurssvak familie, så vi ønsker helst ikke å be foreldrene. Jeg tror det viktig for henne å få være med på korpset, eller fritidsaktivitet generelt, og vi ønsker å tilrettelegge så mye vi kan. Vi serverer mat på seminarer, og ut fra det jeg har forstått har ikke foreldrene tilbudt seg å ta med mat (vi skal ha seminar i helga). Vi har en annen mamma i korpset som jobber på en Meny-butikk med stort utvalg, tror jeg skal sjekke med henne. Alternativt kjøper vi et eget vaffeljern som en av oss oppbevarer hjemme.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat