Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-22, 17:30   #65
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.940
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fugler på fuglebrettet

Her er det også stappfullt på fuglebrettet. De spiser opp en hel fuglemater med frø på 2-3 timer, men jeg fyller bare på hver morgen så når det er tomt må de vente til dagen etter. Heldigvis klarer ikke duer, skjærer eller andre store fugler å komme til på materen vi har så det er bare de små som spiser (og det er jo de vi ønsker å ha på besøk også). De fuglene vi har mest av er grønnfink, pilfink, stillits, bjørkefink, kjernebiter og spettmeis, men jeg tror jeg har skrevet ned minst 25 ulike arter som spiser hos oss jevnlig og det er veldig koselig. Jeg elsker fuglelivet i hagen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat