Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-08, 15:51   #110
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lever du bra på lavkarbo?

Dere som driver med ketolyse og spiser "sukkerfri" sjokolade... går dere ikke ut av ketose av det? Selv om sjokoladen er "sukkerfri" så inneholder den jo karbohydrater. Eller finnes det en sjokolade uten karber?

Det er jo karbohydrater i "sukkerfrie" tyggegummier også, og "sukkerfrie" sukkertøy.

Selv dekker jeg snopsuget med Fribol fra apoteket...0 karbohydrater.




Jeg brukte ketolyse til å gå ned etter svangerskap nr. 3, gikk ned 10 kilo og introduserte karbohydrater i kostholdet mitt litt etter litt etterpå. Holdt vekta fint med mitt vanlige kosthold etterpå... helt til jeg atter en gang gikk opp ifb med graviditet.

Jeg synes det er greit med ketolyse for å gå ned i vekt, men er ikke av typen som klarer meg for lenge uten særlig tilførsel av karbohydrater, så jeg håper det funker på samme måte denne gangen.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat