Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-08, 03:29   #108
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lever du bra på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Denne tråden har jeg virkelig slukt. Jeg er av den formening at lavkarbo er en diett man ikke kan leve med over tid. Interessant å lese erfaringene her.

Men nå drar du jo alt av lavkarbo under en kam. Lavkarbo er jo ikke bare Atkins og Skaldeman. Grete Roede med litt mindre karbohydrater blir også lavkarbo, egentlig. Alt opp til rundt 150 gram karbo daglig er lavkarbo, mener jeg å huske, og for å sammenligne litt så ligger man på rundt 15-20 karber på de fleste "ekstreme" filosofier.
Jeg for min del har aldri klart å overholde noen diett, enten det er GR, Libra eller noe innenfor lavkarbo, ikke før jeg ble vektoperert og kunne slutte å tenke på slanking. Men jeg kjenner flere som har ekstremt god erfaring helsemessig (og vektmessig) med lavkarbo. De som klarer å overholde det best er som regel de som går på de mindre ekstreme variantene, som feks. Lindberg, som jo er ganske likt Grete Roede.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat