Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-20, 11:35   #25
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeans - tenåringsgutt

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er det vanlig at foreldre kjøper klær til 15-åringene sine? Det er mange år siden jeg måtte lete opp klær for min 05-modell. Nå bare betaler jeg. (Men hvis jeg ser inn i glasskulen er jeg der om et par år med 07’ern. Det er mulig det er en viss kjønnsvariasjon.)

Det finnes endel ungdommer som ikke er interessert i klær overhodet, ofte er de gutter. Og så er det jo noe jeg ikke tror jenter opplever, nemlig at det ikke finnes bukser til slanke og høye gutter å få kjøpt.

Min eldste kjøper nå klær sammen med venner eller noen ganger gjør vi det sammen, fordi han trenger å øve på å vurdere kvalitet på klær, det gjelder ofte jakker o.l. Min yngste kjøper ikke klær på egenhånd, men jeg kjøper ikke klær uten at han er med lengre.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat