Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-23, 08:45   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.880
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesevegring: hva skal jeg lese nå?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Where the crawdad sing av Delia Owens.

Den var rar og fin og annerledes og har også blitt filmet nylig.

Filem ligger på Netflix og den var faktisk fin også når man hadde lest boken - hvilket dessverre ikke akkurat alltid er tilfelle.

Jeg strever med det samme hjerneforfallet som flere andre beskriver etter å ha vært tidenes lesehest før, og i sommer har jeg bunkret opp med finalen i serien om de syv søstre, som er en maraton, men godt skrevet og med gode karakterer og et spennende plot jeg gleder meg til å finne ut av.

Jeg likte veldig godt Søsterklokkene av Lars Mytting og skal lese Hekneveven i sommer.

Jeg begynte på "det åttende livet" av Nino Haratischwili da jeg var på ferie i januar, men glemte den da jeg kom hjem og scrolingen var mer tilgjengelig igjen. Den skal jeg ta frem igjen. det er en stor familiesaga fra Georgia gjennom det forrige århundre, gjennom den russiske revolusjonen og verdenskrigene og Sovjetunionens oppløsning.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat