Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-23, 09:35   #7
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.835
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med micellar-vann?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Dette har jeg ikke hørt om, men etter litt googling fant jeg ut at det ikke var dyrt og finnes på Apotek1 så det vurderer jeg å teste.

Jeg vasker ansiktet med vann på kvelden og bruker da et produkt fra Dermalogica ultracalming cleanser. Jeg har sikkert brukt den i 20 år og kommer alltid tilbake til den om jeg prøver noe annet, men jeg kan godt bruke et produkt i tillegg først.

Du finner den fra Garnier i absolutt alle matvarebutikker.
Jeg bruker en helt parfymefri fra Normal. Den heter Bioderma og kan komme store flasker.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat