Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-23, 13:27   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.533
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Golv i entreen

Ja, det jeg liker godt med våre er at der ikke vises med litt rusk og flekker, at det er matt overflate, men ikke ruglete, så de er lette å vaske. Samtidig som fargespillet gir liv til rommet. Tidligere hadde vi mørk grå fliser, som var helt ok, men det ble litt hardt og kaldt etter min smak, så jeg hadde en sisal-matte for å myke opp (som ikke ble så fin etter hvert). Det skyldtes ikke bare flisene, men at veggene var hvite i tillegg (ikke mitt valg). Nå er veggene i en varm, lys beige farge, og med dette golvet ble det så mye finere. Elsker det!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat