Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-11, 11:30   #110
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor skal dere feire jul?

Vet ikke, men vi skal vel gjøre som vi bruker, spise middagen nede hos mamma og pappa ,så kommer de opp hit for kaffe og gaveåpning.
Så slipper vi å ta ut ungene om kvelden (ofte er det veeldig kaldt her på julaften) og drasse med alle gaver hjem.Bedre at mamma og pappa drasser sine gaver med hjem
Neste jul skal vi feire hjemme(da har vi mest sansynnelig mye større hus) , så da får mamma og pappa komme til oss å spise middag.

I fjor så var min bror her(som bort ute på helgelandskysten) så da åpnet vi gavene våre hos mamma.. Jeg sa det da turbo var 1 år, aldri mere,og jeg sier det igjen. Aldri mere. Om vi skal gjøre det igjen, feire med mamma,pappa,min bror ,min nye svigerinne, min brors 3 av 5 barn så blir det enten at vi bare tar med noen av ungenes gaver eller så får det bli hos oss når vi har fått større hus. Så ergo i år ble det ikke


Svigermor feirer bestandig ilag med svoger og manns mormor og morfar, hos besteforeldrene. men vi har aldri blitt invitert dit og samme som over med å drasse alle gavene hjem.
Når svigerfar levde så ville han at vi skulle feire jul hos de,hjemme hos de,men bestefaren til mann giddet ikke komme dit og svigermor valgte å feire jul hos sine foreldre en ilag med sine barn og barnebarn. Svigerfar var sur på henne i bra lang tid. Men vi prøvde å blidgjøre svigerfar med at turbo overnattet det fra lillejulaften ti julaften

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat