Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-17, 16:03   #51
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Foreldre, dere trenger ikke å kjøpe gave til læreren..."

For min del kan gaver kuttes ut, men egentlig mest fordi antall gaver og størrelsen på blomsten oftest avhenger av innsatsen til klassekontaktene med det resultat at noen lærere får null og nix og andre får svære blomsterbuketter. Bare tull. Jeg har fått alt fra vin, blomst, sjokolade, kurv med ost og slikt, rosebusk (er i live fortsatt) og bøker. Koselig, men altså ikke nødvendig. De årene jeg fikk hjemmelagde, brente mandler hver jul var jeg veldig fornøyd, men det er virkelig ikke eventuelle gaver som forteller deg hvor godt forhold du har til elevene. Jeg kjøper is til elevene et par ganger i året, så noen økonomisk fordel av en gave blir det uansett ikke.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat