Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 15:36   #58
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Kanskje fordi jeg har sett barn som vokser opp med totalforbud gå helt bananas så fort de får sjansen og som ikke mestrer moderasjon i det hele tatt når de blir større.

Jeg har sett flere tilfeller av det motsatte, så det kan nok slå ut begge veier. Selv vokste jeg opp med sukker og snop tilgjengelig til alle tider, og utviklet et enormt avhengighetsforhold til mat og snop. Men jeg er egentlig enig med deg i at det går an å ha en slags mellomting, iallfall for friske folk. Når det gjelder ADHD og andre "sykdommer" der kosten ofte spiller veldig inn, bør det kanskje vurderes et totalt sukkerfritt kosthold.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat