Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 14:03   #51
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Samme grunnene? Jeg har "proppet" i meg drittmat i mange år, har vært svært overvektig og hatt det jævlig, men jeg har da ikke proppet i jentungen den samme maten. Litt vett har man da, tilogmed som feit. Her snakket vi om SYKE barn som har foreldre som forverrer situasjonen eller iallfall ikke gjør det noe bedre, jeg synes ikke det helt kan sammenlignes med overvektige som muligens sliter pga. psykiske årsaker.

Men da sier du jo litt om hvorfor det ikke kan sammenlignes. Takk. Men en som er overvektig pga psyken og ikke jobber med psyken sin men har barn, hvordan er omsorgsevnen til denne personen? *og ja jeg spør fordi jeg sliter med litt det samme selv, så det er ikke for å dømme andre dersom noen skulle tolke dette annerledes enn det jeg hadde tenkt til*

annemede er aktiv nå   Svar med sitat