Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 13:58   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Signerer. Hvorfor er det ok å skrive inn et innlegg om uansvarlige foreldre som gir barna drittmat, men fy-fy å skrive om voksne som propper i seg usunne ting? Det kan jo være de samme grunnene som ligger bak.

Samme grunnene? Jeg har "proppet" i meg drittmat i mange år, har vært svært overvektig og hatt det jævlig, men jeg har da ikke proppet i jentungen den samme maten. Litt vett har man da, tilogmed som feit. Her snakket vi om SYKE barn som har foreldre som forverrer situasjonen eller iallfall ikke gjør det noe bedre, jeg synes ikke det helt kan sammenlignes med overvektige som muligens sliter pga. psykiske årsaker.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat