Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-10, 12:32   #7
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jeg har sett denne siden, og satt igjen med en følelse av at dette virket utrolig. Jeg har også sett andre lignende sider. Og det som får meg til å la være å støtte gruppene er at jeg vet ikke om det er reelt eller ikke. De fleste av disse sidene oppgir også bankkontonummer som man kan betale inn penger til. Hvordan kan jeg vite om alle disse sidene er sannferdige, eller om det er noen som bare svindler til seg penger?

Og så var det noe med blant annet denne siden som minnet meg litt for mye om "barnevernet er ondskapsfulle og ute etter oss"-sider. Bare at her er det det slemme sykehuset som vil lille Jonas vondt. Det virker... enten som oppspinn eller som sterkt overdrevet. Men jeg vet ikke. Og derfor støtter jeg ikke.

bina er ikke aktiv