Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-23, 11:31   #16
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.220
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Det er bare frekt, det går an å smile. Jeg tenker at det er helt innafor å bruke to plasser så lenge det er nok plasser til alle!!

Tja - de som sitter med hodetelefoner på og nærmest demonstrativt ser ut av vinduet, bruker ikke vanligvis å smile så veldig. Hvorfor skal jeg smile og være høflig når de i utgangspunktet er uhøflige?

Det sagt, så smiler jeg vanligvis. Innimellom overdrevent blid. Det går helt fint an å være bestemt og samtidig smile.

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Det er jo bare rart om du i trass går direkte til en plass som har en liten veske på kun for å demonstrere når det feks er 10 andre ledige i direkte nærhet.

Hvorfor er det bare rart? Det finnes nok av nordmenn som ikke tør eller orker å be om at folk skal flytte vesken sin, og som derfor setter seg på seter hvor det allerede er ledig eller som står. Dermed lar de slike som deg få lov til å fortsette sin ufine praksis. Det syns ikke jeg er greit, så da tar jeg ofte en for laget.

Og selvsagt setter jeg meg ikke ved siden av noen om det allerede er ledige seter hvor jeg kan sitte alene (i kjøreretningen for min del)! Men om jeg først må sette meg ved siden av noen, så syns jeg det må være mitt helt frie valg hvilket sete som ikke allerede har et menneske på seg, jeg ønsker å sitte på.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat