Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-20, 15:51   #13
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.790
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vegetarretter for (skeptiske) nybegynnere?

Takk for gode tips, oppskrifter er supert! Supper lager vi allerede, men de synes det er kjedelig mat og vil ha pølsebiter i tomatsuppa eller bacon oppå blomkålsuppa så jeg har lyst til å prøve noe annet og ikke nødvendigvis si så mye om hva som er i, og ikke er i, det jeg serverer..

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Litt usikker på hva du har lyst til å oppnå? Selv har jeg også lyst til å ha mer vegetarmat, det er et "blandingsønske" mellom å lære meg å lage vegetarmat og miljøvennlig mat.

Jeg synes med andre ord at Luftslottet sitt forslag passet rett inn i "miljøvennlig", men skivebom på at jeg skal lære meg å lage vegetarmat (jeg kan lage supper, og det er kjempegodt! Men jeg vil lære mer! )

Det er ikke noe spesielt mål bak dette, jeg ønsker bare litt mer variasjon i maten vår og synes det er gøy å prøve nye ting. Eller, det er et mål at yngstemann godt kan spise mer grønnsaker, han synes ikke det er særlig stas.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat