Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-20, 12:40   #10
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vegetarretter for (skeptiske) nybegynnere?

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Jeg ser det ligger mange oppskrifter her, men jeg skulle gjerne hatt tips til hvor det er er lurt å begynne når både mann og ett av barna er særs skeptiske til mitt ønske om å finne noen gode vegetarretter jeg kan supplere ukemenyene våre med.

Litt usikker på hva du har lyst til å oppnå? Selv har jeg også lyst til å ha mer vegetarmat, det er et "blandingsønske" mellom å lære meg å lage vegetarmat og miljøvennlig mat.

Jeg synes med andre ord at Luftslottet sitt forslag passet rett inn i "miljøvennlig", men skivebom på at jeg skal lære meg å lage vegetarmat (jeg kan lage supper, og det er kjempegodt! Men jeg vil lære mer! )

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Tomatsuppe, blomkålsuppe, gulrotsuppe, med hvitløksbrød. Helt ordinære vegetarretter som alltid har vært vegetar.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat