Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-20, 18:49   #772
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Enig i dette. Nå har jeg sett ca halvparten (ca 5-6 episoder), siden jeg ikke hadde noe annet å se på, og fordi det var så mye skriving om den. Den er forsåvidt grei nok, men jeg er slett ikke bergtatt jeg heller, og kjeder meg gjennom en del sekvenser (jeg blir fristet til å ta opp mobilen underveis), så jeg lurer litt på hva hypen skyldes. Er det alle sex-scenene? Det var jo egentlig ikke noe nytt og banebrytende der heller. Og hovedpersonene irriterer meg ved å være så unødvendig tafatte. Er det verdt å se resten? Tar det seg opp på noen måte, eller fortsetter det bare i samme dur?

Jeg synes den tok seg opp de siste femten minuttene. Ikke verdt å se resten, mao.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv