Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-19, 22:17   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De aller beste førjulsaktivitetene i Norge

For egen del er jeg jo mest opptatt av det som skjer på det sentrale østland, men jeg er raus nok til at dere kan dele fra hele Norge slik at dere som ikke bor her også kan få noen tips.

Hva er de mest stemningsskapende aktivitetene før jul? Nå tenker jeg på de som arrangeres av noen, ikke ting man gjør på egenhånd.

Det fineste julemarkedet, gården som serverer julegrøt, kanefart, den mest julete kafeen, julekransbindingsverksted, julekuleblåseverksted (det kan man på Hadeland Glassverk, men tenåringen min har blitt så stor at han ikke vil! ), den rareste, juleaktiveteten: ja, hvor finnes de?

Jeg vil MAXE ut på julestemning i år!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat