Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-19, 10:44   #13
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vekkerklokke/ringelyd med høy/irriterende lyd

Jo, det er sant. Det blir mye styr og kjefting fordi han legger seg ned igjen. Men han trives og vil på jobb. Og det er dødsviktig for motivasjonen når han skal stå opp før halv seks altså.
Jeg prøver å snakke om det med egen samvittighet og å ta ansvar selv.
Han har kun forsovet seg en gang. Men resten av dagene er jo ikke hans skyld for jeg har jo vekket.
Den gangen han forsovet seg så våknet han kl.06. Da var han helt på gråten og jeg fikk skylda. Haha, jeg sa at han måtte slutte å kjefte og komme seg igang og ut døra. Det ble ikke nevnt noe mer om det, så tror han skjønte poenget.

Og så sliter jeg jo veldig med curling, ja.... Ligger og lytter og hører om han går i trappa..

Etter to dager nå så sa han i dag tidlig at hjertet stopper når klokka ringer.
Men han har vært våken når jeg roper.

I helgen truet han forresten med å flytte. Gutta her/foreldre har visst penger nok for en kompis har flyttet i en leilighet på Majorstuen og han får flytte inn, men så forklarte jeg litt om hva han har igjen av lærlinglønnen når husleie og mat er betalt og at det er bedre å putte pengene på BSU så er han litt nærmere målet om leilighet. Har avtalt at han skal begynne å spare fra neste lønn.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat