Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-19, 12:32   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vegetarisk ukesmeny?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg synes det kryr av gode vegetaroppskrifter på nettet (f.eks. vegetarbloggen.no),

jeg vet det er en av Norges mest populære vegetarblogger, men jeg syns ikke middagsrettene er veldig sunne.

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Tex-mex-varianter med bønnestuing i stedet for kjøtt?

Ja, det lager vi en del av. Enten bare ulike bønner og linser, eller vi spre ut kjøttet med bønner.

Vi lager en del retter fra Midtøsten og India, men jeg syns de blir tunge, og hvertfall om de skal utgjøre middagen hver dag. Det er bare så mange variasjoner over hotte linsegryter, liksom. Og supper. Supper, supper, supper.

MindOverMunch og Domestic Geek skal sjekkes ut!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat