Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-17, 11:25   #57
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Studenter med lommepenger fra far og mor

Eg tenker at det er mange faktorar som speler inn og klarer ikkje ta stilling til det nå. Men generelt har eg ei "Etter evne og behov"-tenking.

Eg fekk hjelp av foreldre som stilde som medlåntaker på leilighet, der eg betjente heile lånet sjølv. Det har vist seg å vere veldig verdifullt med tanke på utviklinga på boligmarknaden i Oslo. Samtidig var eg delt til opplegget, fordi eg var usikker på den bindinga eg fekk. Eg hadde studielån og jobba heile tida ved sida av studiene, men i den soste delen av studiene var det vanskeleg å få det til å gå rundt. For meg blei innføringa av inntektsgrense eit problem. Nå hugser eg ikkje kor mykje det var ein kunne tene i året utsn at stipendet blei gjort om til lån. Men eg gjekk frå å ta så mange vakter med ubekvem arbeidstid som mogleg etter eksamen i desember, til å sitte heime og vere blakk og ikkje kunne jobbe fordi det blei for stor kostnad med det å tene for mykje.

Nå i voksen alder har vi fått hjelp i form av forskudd på arv frå svigerforeldra mine. Det har stort sett vore retta direkte inn i bolig. Og det er ein type hjelp eg er veldig takknemlig for.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat