Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-17, 01:13   #46
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Studenter med lommepenger fra far og mor

Jeg har ei som blir 21 i år. Hun får ikke lommepenger. Jeg betalte depositumet på hybel for henne, jeg har betalt det meste av skolebøkene, hun har fått togbillett og flybillett hjem betalt ved 2 anledninger, når hun har snakket om praktiske ting hun ønsker seg eller sparer til har jeg ved flere anledninger bestilt det som overraskelse til henne osv. Hun har også lånt penger innimellom, og det er vel oftere jeg lar være å kreve dem tilbake enn at hun betaler dem til meg.
Vi snakket faktisk om det her i går. Hun sa at hun var glad for at hun ikke fikk alt hjemmefra, fordi hun mente de som bare fikk alt av foreldrene var utakknemlige og ikke lærte seg verken hva ting kosta eller å klare seg selv.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat