Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-17, 23:47   #44
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Studenter med lommepenger fra far og mor

Jeg har ei som har flyttet hjemmefra og hun fikk beskjed om at hun kan bo gratis hjemme, men jeg har ikke mulighet til å betale for henne hvis hun flytter. Hun valgte å flytte og har tatt opp studielån og har jobb ved siden av. Hun har fått låne penger til egenkapital på leilighet og hun får låne penger hvis det er andre ting hun trenger penger til raskt. Lånet betaler hun på hver mnd selv om hun er student.

Jeg har kjøpt litt større gaver enn vanlig til bursdager og jul og innimellom har jeg kjøpt noe klær til henne, men det er ingenting hun forventer.

Jeg har et barn som nok ikke kommer til å kunne jobbe ved siden av studier, hvis barnet velger å studere så kan det hende jeg hjelper litt.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat