Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-20, 14:54   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til partner?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Min får nye vintersko.

Av hundene får han en spekepølse. Ungene fikser sjæl.

Omg. Leste i farten at hundene skulle få spekepølse.

Jeg aner ikke hva mannen skal få. Han er typen som verken trenger eller ønsker seg noe særlig. Og jeg er enig i at han ikke trenger så mye. Han er ikke interessert i musikk, motor eller verktøy, han løper mye, men har i grunnen det han trenger av løpeklær, og han har i grunnen mer enn nok klær (og bruker bare bukser og t-skjorter hele året.) Han fikk nye skallklær til bursdagen nylig. Han er ikke interessert i matlaging, derimot i vin, men jeg synes det er kjipt å kjøpe nå når jeg har måttet være mer eller mindre avholds i evige tider. Gavekort på opplevelser er flott, men alt er så usikkert nå, og vi har allerede nok av billetter som ligger på vent fordi alt er utsatt.

Han fikk forresten pysjbukse også til bursdagen.


Sist redigert av Hyacinth : 25-11-20 kl 15:02.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat