Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-19, 10:05   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Jeg husker den "hva om Trump blir president"-tråden, og innser hvor smertelig feil jeg tok den gangen. Ettersom mitt svar var omtrentlig it ain't gonna happen.

Jeg er enig med Blå. Jeg ønsker meg én sterk demokratisk kandidat som de enes om kjapt fremfor en lang valgkamp mellom mange relativt gode.

Jeg synes egentlig det hadde vært fint om kandidaten ikke var altfor gammel, og så tror jeg faktisk at jeg ønsker at det er en mann. Rett og slett fordi jeg ikke er sikker på om USA er klare for en kvinnelig kandidat riktig enda når Trump blir motstanderen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat