Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-19, 11:05   #1246
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Det er vel to nivåer av ryktegalopp som går nå: Det ene er hvem de fire er, men selv om det var fire faktiske personer som faktisk leier en leilighet og faktisk beskrev en livsstil som den i serien, så er karakterene klippet fra hverandre og så sydd sammen igjen til fire nye karakterer som også har elementer fra mange andre pluss noen "påfunn". Så man kan ikke gjette på at han er han og han er han.

I tillegg så snakker mange om "hvem er de andre som lever på den måten eller i hvert fall i den gata", og det er jo MANGE.

Noen er kjent for å holde fester der et fast element var at gjestene dro med seg prostituerte ovenpå på et tidspunkt, for eksempel.

Har hørt mange navn, kommer ikke til å dele noen.

(Særlig siden jeg er så rotete med navn at jeg risikerer å komme i skade for å si feil også! )

Det er viktig å påpeke at jeg også kjenner en del i denne verdenen som meg bekjent lever temmelig vanlige familieliv, bare med dyrere ferier, større hus og fetere biler enn de fleste av oss andre.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv