Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-19, 11:48   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste danske julekokebok?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Svarer absolutt ikke på spørsmålet sånn egentlig, men jeg elsker denne boken i samme gate. Har imidlertid svensk forfatter og går vel mer på svenske tradisjoner med åååå for en herlig og julete og kosete bok å bla i om høsten og vinteren for å bli inspirert til å prøve tradisjonsrike, men likevel nye oppskrifter, pynteideer og annet. https://bokelskere.no/bok/vinterens-...mstene/149149/

Jeg fikk den i gave for sikkert 20 år siden, men bruker den mye hvert eneste år og har flere favoritter derfra.

Takk for tips, jeg skal absolutt sjekke den ut, til tross for at den er svensk. Var nettopp i Sverige og tenkte litt på svenske tradisjoner, men så kom jeg på all silden og fant ut at vi heller får hylle svenskene i førjulstiden med lussekatter.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg har ikke lest denne boka, men har sans for Camilla Plums TV-programmer, og hun har ei julebok med dansk tradisjonsmat som heter Jul.

Takk for tips, jeg skal se på den! Jeg kjenner ikke til henne. Kanskje jeg må få fatt i noen danske julematprogrammer?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat