Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-19, 11:28   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Verdens beste danske julekokebok?

I sommer spiste jeg noen dejlige vaniljekranse i Den gamle by i Aarhus, og fikk for meg at årets mat-tema i julen skal være mer dansk. :nerd:

Også har jeg prøvd å finne den ultimate danske julekogebogen. Uten hell. Vet du om en FANTASTISK dansk kokebok med juleretter? Kanskje spesielt småkaker og sånn det går an å gi bort.

Jeg kan selvfølgelig bare bruke oppskriftene på Danmarks Radio som jeg lenker til over her, men jeg helst han fysisk bok. Som jeg kan bla i, lese i, lese om julekakenes historie, se bilder etc.

(og ja, jeg har begynt å forbedre meg til JUL! )

__________________


Sist redigert av Tallulah : 06-10-19 kl 17:52.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat