Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-23, 10:11   #22
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om jødeforfølgelsen i Europa og Russland?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, enig i at det er nedstemmende at de kvinnene som kanskje trenger mest støtte i forhold til kvinnefrigjøring blir "dobbeltstraffet" - og av staten!
Dette er jo akkurat det jeg lurte på (selv om formuleringen ble keitet). Hvordan i alle dager vet du disse tingene? (Jeg mener selv jeg følger mer eller mindre godt med - har noen ting jeg bevisst har valgt vekk, og det er selvsagt mye jeg ikke kan noe om eller følger med i detaljene på. Men det du sier her: aldri sett det noe sted)

Jødeforfølgelsen i kjølvannet av Israels GRUSOMME oppførsel i Gaza er forstemmende. Min jødiske venninne la ut et innlegg på Facebook noen dager etter terrorhandlingene til Hamas, og opplevde etter det at hun ble oppringt av masse skjulte numre sent på kvelden og midt på natten. Måten hun møtes på, fordi hun er jødisk og derfor uttrykker en viss sympati med jødenes behov for et trygt hjemland, er faktisk utrolig kjip. Og hun har OGSÅ sagt - offentlig - at hun mener det er helt uakseptabelt at den palestinske sivilbefolkningen skal bli offer for en reaksjon som handler om Hamas' terror. Og at det eneste hun ønsker seg er en fredelig sameksisten.

Jeg gråter når jeg seg hva som skjer med den palestinske sivilbefolkningen. Og jeg gråter når jeg tenker på de redde jødene, som bare ønsker å leve i fred med naboene sine.

De som ofres er sivilbefolkningen, i en krig mellom et rabiat israelsk regime og et like rabiat Hamas.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat