Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-09, 14:13   #13
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.651
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God oksegryte - oppskrift

Jeg skal lage denne i morgen! Kjøpte storfe høyrygg som så veldig fin ut, og som skal egne seg til langtidskoking. Potetmos til.

Noen spørsmål fra meg også. Jeg lurer på Dragen på hvordan og når melet kommer inn i bildet? Skal folien være på hele tida? Planen er å sette den i formen ca kl 12, dra og trene, og så spise rundt kl 16. Skal jeg da ha lavere temperatur enn 200 gr? Er mengdene veldig nøye, eller kan jeg slumpe litt? Vi blir 6 voksne (og 2 barn), så jeg bør vel øke oppskriften noe. Har dere andre grønnsaker til?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat